Fontanny dla centrów handlowych

Galerie i centra handlowe to nie tylko miejsca zakupów, ale także- coraz częściej- miejsca odpoczynku, relaksu, rozrywki, posiłków.

Dobrze dobrana fontanna czyni z galerii handlowej miejsce romantyczne, naturalnie kojące zmysły i uspokajające skołatane nerwy. Starannie zaplanowana realizacja fontanny poprawia nastrój, ożywia martwe i nieruchome przestrzenie, nadając przestrzeniom handlowym wygląd bardziej typowy dla centrów dawnych miast.

Fontanny stały się obowiązkowym elementem wyposażenia wielu centrów handlowych walczących na konkurencyjnym rynku o klienta.

Projekt

Już na wstępnym etapie pracujemy z twoim projektantem lub architektem. Przedstawiamy mu listę możliwości, dyskutujemy wady i zalety konkretnych rozwiązań, na podstawie szkicy możemy przygotować wizualizację obrazu wodnego fontanny.

Przed przystąpieniem do zaprojektowania fontanny niezbędny jest szkic lub opis wizji architekta lub zamawiającego. Po dokonaniu wyboru dysz, oświetlenia, systemów uzdatniania wody etc. przesyłamy klientowi ofertę cenową - wycenę danego układu. Zmiany w parametrach (np. większy obraz wodny fontanny, większa odległość maszynowni od fontanny) powodują wzrost kosztów realizacji i eksploatacji. 

Ogólne zasady projektowania

1. Unikać miejsc z silnymi porywami wiatru
2. W przypadku występowania wiatru przewidzieć dopływ świeżej wody w sposób automatyczny
3. Fontann czynnych całorocznie nie należy sytuować pod drzewami liściastymi
4. Należy przewidzieć przelew awaryjny z niecki fontanny
5. Należy pamiętać o odwodnieniu układu na okres zimowy dla fontann zewnętrznych